Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

PODPORUJEME PLATBY  On-Line

Platby on-line


Obchodní podmínky dTest

  1. Úvod
  2. Oleje pro veterány
  3. Millers Oils Classic Mini Oil 20W-50 *5l

Millers Oils Classic Mini Oil 20W-50 *5l

Millers Oils Classic Mini Oil 20W-50 Minerální olej pro vozy od začátku 60. let, které mají společný motorový a převodový olej. Vyvinuto speciálně pro... celý popis
Dostupnost
Skladem
Kč 1 300
Kč 1 074
bez DPH
ks
Číslo produktu:Mi 135.5
Výrobce:Millers Oils
  • Kompletní specifikace
  • Millers Oils Classic Mini Oil 20W-50 *5l
    Millers Oils Classic Mini Oil 20W-50 *5l
    Skladem
    Kč 1 300
    Kč 1 074 bez DPH
  • ks
Kompletní specifikace

Millers Oils Classic Mini Oil 20W-50

Minerální olej pro vozy od začátku 60. let, které mají společný motorový a převodový olej. Vyvinuto speciálně pro MINI a motocykly, kde pracuje spojka v motorovém oleji, dochází k velkému střihovému namáhání a ztrátě viskozity oleje.

Olej Millers Oils Classic Mini Oil 20w50 má zcela unikátní molekulovou strukturu přizpůsobenou specifickému použití ve společné olejové vaně, je extrémně střihu odolný, ale obsahuje také vysokotlaká aditiva pro ochranu převodovky.

Aditiva chrání kladky, kuličková i jehlová ložiska v převodovce a poskytují vysokou ochranu shodnou s převodovými oleji API GL4.

Olej Classic Mini Oil 20w50 je rovněž ideální pro čtyřdobé motocykly se spojkou v olejové lázni tj. mokrou spojkou.

Nejlepší volba pro klasické Mini, Cooper nebo Cooper S.

Pro závodní nasazení doporučujeme polosyntetický olej Motorsport CTV 20w50.

• API SF/CD
• API GL4
• CCMC G2

CHARAKTERISTIKA:
SAE Viscosity Grade ... 20w50
Specific Gravity @ 15°C ... 0.896
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 17.4cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... 155.0cSt
Viscosity Index ... 120
Pour Point °C ... -23
Flashpoint °C ... 228
Cold Crank Viscosity ... n/a

UPOZORNĚNÍ!
Běžné vícerozsahové oleje jsou pro aplikace se společnou olejovou náplní zcela nevhodné! Standardní vícerozsahový olej obsahuje molekuly polymerů uspořádané v řetězcích, které se při zahřátí oleje prodlužují, aby se udržela optimální viskozita oleje. Tyto dlouhé řetězce, které se tvoří v běžném oleji jsou však ve společné olejové vaně rozbíjeny převodovým ústrojím, čímž ztrácí svou expanzní schopnost. To vede k tomu, že viskozita oleje ve spodní části motoru je daleko nižší (a to i po výměně oleje) než v části horní. Se stoupající kilometráží je tak běžný olej stále řidší, řazení je obtížnější a motor hlučnější. Rovněž může dojít i k poškození mechanických součástí.

Zboží zařazeno v kategoriích

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.