S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.


2) Doručení zboží:

Pro dodání Vámi objednaného zboží používáme Českou poštu a přepravní služby DPD a In Time.

O předání balíku České poště nebo přepravní společnosti Vás budeme informovat e-mailem.
Předání zboží České poště nebo přepravní společnosti při platbě předem je obykle do druhého dne od obdržení platby.
Česká pošta i přepravní společnosti zboží doručí až k Vám domů nebo do firmy. Pokud nebudete k zastiženi, kontaktují Vás jejich pracovníci a dohodnou se na jiném termínu dodání. Česká pošta v případě Vašeho nezastižení uloží zásilku na 7 dní na poště v místě Vašeho bydliště a dá oznámení do poštovní schránky. V případě, že zboží chcete doručit na jinou než fakturační adresu, nezapomeňte tuto skutečnost zadat při objednávce nebo registraci.
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal a je-li zásilka nepoškozená. V případě poškození nebo promáčení zásilky je nejlépe zásilku odmítnout!! Informujte nás o tom, zboží Vám pošleme znovu. Reklamaci za poškozenou zásilku si s dopravcem vyřídíme sami.
Neprodleně po převzetí zboží je nutné provést prohlídku zboží a bez zbytečného odkladu nám oznámit zjevné vady výrobku na e-mail: info@znackoveoleje.cz nebo telefon 775 113 255. Reklamaci budeme s Vámi řešit obratem a v co nejkratší době.