S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

INFORMACE » Alfa Romeo
Manuály na Alfu Romeo

Zde je odkaz na dílenskou příručku v italštině na motory pro vozy Alfa Romeo.

Zde je odkaz na uživatelskou příručku v češtině na Alfa Romeo 166.

Zde je odkaz na českou příručku k ICS pro Alfa Romeo 166.

FIAT ePER

Odkaz na ePER on-line verze č.76

Čep zadní těhlice na AR 166

Tohle seznam výrobců, kteří vyrábějí uniball do zadní těhlice. Celá těhlice stojí cca 13.000,-Kč a koncern Fiat samotný uniball nedodává, jen celou těhlici. Když je uniball vymlácený auto má tendenci dělat "vlnu" do strany a nesedí na silnici. Výměna je sice pracná, leč realizovatelná. Cena uniballu je od tří stovek do tísícovky podle výrobce.

Asva MBAB-027tehlice.JPG
Tuopu TP-201 352 00 27
Mapco 33870,59864
AD AD15 33870
Ruville 985120; 915184
Jp Group 2013520027
Febi 02354
NK 5103303
Optimal F8-5297; G9-700
SWAG 10 78 0006
AD 33870
Delphi TD213W
NK 5103303
Hebel Kraft 05104001
Flennor FL4186-J
Meyle 016 010 6313
Quinton Hazell QSK 227 S
Rts 93-00827
Febi 21174
AD 59864
Vemo V30-7154; V30-7218
Moog ME-BJ-6313
Boge 87-721-A
SWAG 10 92 1174
Lemforder 10747
TRW JBU167
HL Group Oy 825-2165
Mercedes 220 352 02 27
Ocap 0404800
Triscan 8500 2309
TRW JBJ758
Mercedes 201 352 00 27
Mercedes 220 352 00 27uniball.jpg
Mercedes 230 352 00 27

Dá se to vyměnit na heveru(osobní zkušenost).

Postup: Zvedout auto na lepším heveru a sundat zadní kolo. Potom demontovat zadní brzdový třmen a brzdový kotouč. Vyšroubovat průchozí šroub unibalu (klíč 22) a přední šroub spodního ramena. Rameno odtlačit směrem k zemi. Povolit na plechovém krytu brzdového kotouče upevňovací šroubek aby krycí plech "plandal". Tím se získá místo pro vytlačení unibalu. Na vytlačení uniballu je potřeba menší kvalitní dvouramenný vnejší stahovák, kterým se přes šroub starý uniball vytlačí. Packy stahováku se zachytí z vnějšku za těhlici a opěrným šroubem stahováku přes šroub 12 nebo 14mm (nejlépe ocelový imbus šroub) tlačit uniball ven z těhlice směrem ke krycímu plechu brzdového kotouče. Ovšem chuťovka je tam natlačit ten nový. Pomohl svěrák 150 a vhodný ořech z Goly. Musí se lisovat za VNĚJŠÍ kroužek uniballu, jinak se uniball zničí. Po nalisování se jen opačným postupem vše namontuje zpět.

Dělal jsem oba unibally a auto sedí zas jak přibité.

Snad to někomu pomůže ušetřit nějakou kačku a utratí jí u nás na e-shopu....

Aktivátor linkového vstupu Alfa Romeo 166
 ics.jpg